شهرتهران| جلسه شورای مشارکتهای مردمی شهرستان تهران برگزار شد

جلسه شورای مشارکتهای مردمی به ریاست "حسین سروری" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران و با حضور سعید آرام مدیر بهزیستی شهر تهران، میترا گلستانی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی، اعضای شورا و برخی مدیران موسسات و جمعی از خیرین شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری تهران؛ در این جلسه "حسین سروری" معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، هدف اصلی شورای مشارکتها را افزایش مشارکت شهروندان بالاخص خیرین  را استقلال جامعه هدف بهزیستی و ترویج فرهنگ دستگیری از هم نوعان و توسعه خیر و نیکی دانست.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران گفت : علیرغم رکود اقتصادی و شیوع ویروس کرونا ما در سال جدید  شاهد رشد ۲۰۰ درصدی در جذب مشارکت بودیم که جا دارد از تمامی شهروندان مسئولیت پذیر و خیرین همراه و همدل سپاس و قدردان باشیم.
وی افزود یکی دیگراز مهمترین اهداف شورای مشارکتها مدیریت، نظارت و راهبری مشارکتهای مردمی و خیرین است.
این مسئول ادامه داد : با توجه به حجم عظیمی از مشارکتها که ۶ ماهه امسال مبلغ آن بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان شده است و با توجه به محدودیتها درآمدی و اقتصادی که حتی خیرین نیز با آن مواجه هستند جای تقدیر دارد و این نشان دهنده این است که ایرانیان عزیز ما انسان دوست و در هر حال به فکر هم نوعانشان هستند.
در ادامه سعید آرام مدیر بهزیستی شهر تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ارائه گزارش کمک های خیرین در ۶ ماهه اول سال جاری پرداخته و تعدادی از خیرین نکته نظرات و راهکارهایی جهت توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی  را مطرح کردند.

کد خبر 43388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد