پویش همکلاسی مهر؛
دانش آموزان کرمانشاهی تحت پوشش بهزیستی چشم انتظار کمک خیران

معاون مشارکت‌های بهزیستی استان کرمانشاه از برگزاری پویش «همکلاسی مهر» برای تهیه اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه زهره شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا روند تحصیل دانش آموزان با گذشته تفاوت کرده است و دانش آموزان علاوه بر لوازم التحریر، کیف و روپوش، برای تحصیل در فضای مجازی به تبلت و گوشی هوشمند نیاز دارند که تامین این وسایل به یک چالش تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۳۵۰ دانش آموز در استان کرمانشاه زیر پوشش بهزیستی هستند، افزود: سال گذشته لوازم التحریر و کیف در اختیار همه این دانش اموزان قرار گرفت.

معاون مشارکت‌های بهزیستی استان با اشاره به همکاری ۴۰۰ خیر سخاوتمند با این نهاد گفت: سال گذشته موفق به تهیه ۳۵ تبلت برای دانش آموزان نیازمند شدیم، اما ۳۰۰ دانش آموز دیگر زیر پوشش این نهاد برای تحصیل به تبلت یا گوشی هوشمند نیازمند هستند.

شریفی با بیان اینکه پویش «همکلاسی مهر» جهت تهیه اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، اظهار داشت: خیران می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲، شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ و کد دستوری *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۷# کمک‌های خود را بدست دانش آموزان نیازمند برسانند.

کد خبر 43369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد