رئیس جدید بهزیستی شهرستان رزن منصوب شد

مدیر کل بهزیستی استان با صدور حکمی خانم نجیبه رضایی یکی از خانم های توانمند و موفق سازمان با سابقه درخشان در حوزه های مختلف و شاغل در اداره بهزیستی شهرستان رزن را به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان رزن منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن با حضور مدیر کل بهزیستی استان، سلامتی فرماندار شهرستان، لطفی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان  ، رئیس اداره فناوری و اطلاعات بهزیستی استان و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان  و همکاران شهرستان تودیع و معارفه رئیس جدید شهرستان انجام شد.

 در این جلسه مدیر کل بهزیستی استان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  گزارشی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط اداره کل بهزیستی استان به جامعه هدف را ارائه نمود.

وی افزود: ۱۸۰ و ظیفه و قانون برای سازمان بهزیستی تصویب شده است گه مراکز مثبت زندگی یکی ازخدمات جدید سازمان بهزیستی در جهت خدمات به جامعه هدف است و ویزگیهای مراکز مثبت زندگی محله محوری ودر دسترس بودن و ارائه خدمات الکترونیک و انلاین مراکز است.

مهدی دیناری در ادامه گفت: در استان ۴۸ مرکز مثبت زندگی فعال است که شهرستان رزن دارای ۳ مرکز مثبت زندگی میباشد و ۱۷ مرکز در شهرستان برون سپاری شده است که در بخش خصوصی ارائه خدمات می نمایند.

لطفی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه افزود: کارکنان بهزیستی رزن بی ریا و صادقانه کار می کنند بهزیستی دو مشخصه نسبت به سایر دستگاهها دارد یکی اینکه حمایتی و علمی کار میکند و دوم حفظ کرامت انسانی که سرلوحه کارکنان این اداره می باشد.

وی افزود:۲۲ دستگاه اجرایی در کشور و در بحث آسیب های اجتماعی فعالیت میکنند و با توجه به امار و ارقام بیشترین بار آسیب های اجتماعی بردوش بهزیستی می باشد که امیدواریم خداوند پاداش و اجر خدمت صادقانه را به کارکنان بهزیستی عطا فرماید

 فرماندار شهرستان در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت مدت سه سال است که شهرستان رزن در شاخص های توسعه عنوان برتر را کسب نموده است.

وی در ادامه افزود حمایتهای بی شائبه استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای  اجرایی شهرستان در کسب عنوان نقش موثری داشتند.

فرماندار در پایان گفت کار در بهزیستی به فرموده مقام معظم رهبری کار سخت و دشواری است که برعهده بهزیستی گذاشته شده اسو ما امیدواریم که خداوند به کارکنان این سازمان پاداش معنوی و اخروی عطا فرماید.

گفتنی است در پایان مدیر کل از خدمات ارائه شده اسماعیل رستم خانی در طول ۳۰سال خدمت تشکر و خانم نجیبه رضایی را به عنوان سرپرست جدید بهزیستی شهرستان رزن منصوب کرد.

رئیس جدید بهزیستی شهرستان رزن منصوب شد

رئیس جدید بهزیستی شهرستان رزن منصوب شد

رئیس جدید بهزیستی شهرستان رزن منصوب شد

رئیس جدید بهزیستی شهرستان رزن منصوب شد

رئیس جدید بهزیستی شهرستان رزن منصوب شد

کد خبر 43318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد