نشست هم اندیشی کارشناسان حوزه‌های تخصصی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با کارشناسان و تولیدکنندگان برنامه های مشارکتی صدا و سیمای مرکز استان

نشست هم اندیشی کارشناسان حوزه‌های تخصصی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با کارشناسان و تولیدکنندگان برنامه های مشارکتی صدا و سیمای مرکز استان در راستای قرارداد بند (چ) ماده ۳۷ احکام دائمی قانون توسعه خدمات کشوری در سالن فجر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: علی پرندین مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت:  در راستای قانون توسعه خدمات کشوری یک درصد از اعتبارات جاری به منظور تهیه و پخش برنامه های مشارکتی از اقدامات این اداره کل هزینه می‌گردد که در جهت معرفی برنامه های توانمندسازی و آگاه سازی جامعه هدف هزینه خواهد شد.

 پرندین گفت: سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی با اجرای فعالیت های متنوع و گسترده‌ نقش برجسته‌ای در ارتقاء سلامت روان جامعه ایفا می کند که یکی از این اقدامات، تولید برنامه های مشارکتی با هدف آگاه‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت هاست.

وی افزود: در همین راستا علاوه برحضور کارشناسان بهزیستی در برنامه های مختلف صدا و سیما، بیش از ۱۶ برنامه مختلف ترکیبی نمایشی، مستندگزارشی و موشن گرافیک در نظر گرفته شده و در قالب قرارداد با صدا و سیما اجرا خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان حوزه های تخصصی از معاونت امور پیشگیری، توانبخشی، اجتماعی، مشارکتهای مردمی بهزیستی  و کارشناسان معاونت برنامه ریزی صدا و سیمای استان حضور داشتند.

کد خبر 43317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد