همکاری برون سازمانی نباید محدود به تفاهم نامه و درگیر مکاتبات اداری شود

یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان دیدار کرد .

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران را معاون تعاون و امور اجتماعی ، و معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان همراهی و انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان نیز حضور داشت .

در ابتدای این دیدار ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و هیات همراه در بهزیستی اظهار داشتند : خدمت و ارائه خدمات به جامعه هدف بنیاد شهید باعث افتخار و عاقبت بخیری است .

ایشان با خطاب قرار دادن پرسنل بنیاد شهید با عنوان خادمین شهدا و ایثارگران ، همکاری فی مابین ادارات کل را مطلوب بر شمرده و افزودند : سطح همکاری بین دو دستگاه باید بیش از پیش قوی تر و پررنگ تر شود تا نتیجه آن ارائه خدمات مطلوب و در خور به جامعه هدف این دو نهاد انقلابی منجرب گردد .

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه ضمن معرفی معاونت های تخصصی بهزیستی استان و ظرفیت های موجود این حوزه ها آمادگی این اداره کل را بمنظور همکاری و همراهی با بنیاد شهید اعلام و این همراهی را محدود و به زمان ندانسته و تصریح کردند : با توجه به ارائه بیش از 170 نوع فعالیت در سازمان بهزیستی دو اداره کل می توانند در حوزه های سالمندی ، معلولین ، برگزاری دوره های آموزشی ، اشتغال و ... با یک دیگر همکاری داشته باشند .

ایزدپور در خاتمه سخنان خود اشاره ی به اهمیت و جایگاه مناسب سازی ماکن و فضاهای عمومی داشته و این موضوع را یکی دیگر از نیازهای ویژه جامعه هدف دو اداره کل بهزیستی و بنیاد شهید برشمرده و ابراز داشتند : همان طور که گفته شده است مناسب سازی نیاز و محدود به بهزیستی و جامعه هدف آن نیست و یک مسئله بین دستگاهی و جامعه هدف آن آحاد جامعه همانند جانبازان ، سالمندان ، معلولین و ... می باشد و نگاه بهزیستی به این موضوع ، مناسب سازی یک مکان و جایگاه خاص بمنظور استفاده این افراد نبوده و نیست و لازمه حضور این ارجمندان در جامعه و نقش آفرینی آنان در اجتماع نیازمند به مناسب سازی کل جامعه است .

محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و تشکر از برگزاری این جلسه ابراز داشتند : نگاه بهزیستی به بنیاد شهید نگاهی ارزشی و ارزشمند است و این موضوع باعث و زمینه ساز گسترش و تداوم همکاری ها می باشد .

یزدانی هدف از این دیدار را گسترش سطح همکاری ها فی مابین دو اداره کل بیان و نتیجه این همکاری ها را افزایش سطح خدمات و رضایتمندی دو جامعه هدف دانستند .

ایشان بهزیستی را سازمانی دارای تجارب گران بها و متخصص در ارائه خدمات به معلولین که دارای پرسنلی متعهد و متخصص است نامیده و بنیاد شهید را آماده دریافت و بره گیری از این تجارب و ظرفیت برشمردند .

کد خبر 43303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد