آران و بیدگل| توزیع یکصد میلیون ریال بن لوازم التحریر به دانش آموزان تحت پوشش 

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، با مشارکت خیرین، اداره بهزیستی آران و بیدگل اقدام به تهیه و توزیع بن لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان تحت پوشش نمود.

 رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل ضمن اعلام این خبر افزود: با عنایت به آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز مبرم دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی، اعم از فرزندان خانواده‌های معلولین، دانش‌آموزان معلول، ایتام و کودکان بی‌سرپرست و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت‌پوشش، رایزنی‌هایی با خیرین و نیکوکاران و صاحبان صنایع و صنوف و... صورت گرفت تا بتوانیم در حد توان کمک‌هایی جهت تامین اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان عزیز جلب کنیم که در همین راستا در قدم اول اقدام به تهیه و توزیع یکصد میلیون  ریال بن لوازم التحریر در قالب پویش مهر مهربانی نموده است.  

حیدر ایمانیان با اشاره به طرح پویش مهر مهربانی گفت: این طرح همه ساله با هدف جلب مشارکت‌های مردمی جهت تهیه نوشت‌افزار و لوازم و ابزار آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند مناطق کم برخوردار شهرستان از نیمه شهریور ماه آغاز می‌شود و تا اوایل مهر ماه ادامه دارد.  

وی ادامه داد: مردم نوع‌دوست آران و بیدگل می‌توانند در قالب این طرح، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در اختیار بهزیستی قرار دهند تا این اداره‌ در حداقل زمان ممکن نسبت به تهیه و توزیع لوازم التحریر بین جامعه هدف اقدام کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: شهروندان می‌توانند علاوه بر پایگاه‌های موجود در سطح شهر، مراکز مثبت زندگی و موسسات خیریه تحت نظارت اداره بهزیستی، هدایای نقدی خود را از طریق کد دستوری #۴*۲*۲۰۰۲*۶۶۵۵*  بپردازند.

ایمانیان با اشاره به اینکه با توجه به تغییر شرایط آموزشی به دلیل شرایط کرونا و الزام دانش‌آموزان در استفاده از شبکه مجازی شاد، بسیاری از دانش‌آموزان نیازمند امکانات آموزشی هستند، افزود: خیرین می‌توانند در تهیه ابزارهای هوشمند مورد نیاز هم مساعدت داشته باشند تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل فقر مالی در تهیه گوشی اندروید و اینترنت جهت استفاده از شبکه شاد مشکلی نداشته باشد.

کد خبر 43272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد