رتبه یازدهم استان در رعایت شاخص های مناسب سازی فضا ها و اماکن عمومی در کشور

برگزاری شانزدهمین ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی و به دبیری مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان به ریاست شریفی نژاد معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی در محل استانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شریفی نژاد معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن عرض خوش آمد گویی به کلیه دستگاههای اجرایی شرکت کننده در جلسه و اشاره به اجرای کلیه مصوبات و قوانین مناسب سازی و عدم توجیح در تاخیر در این برنامه ها اظهار داشتند : انتظار می رود کلیه مصوبات اجرای در ستاد مناسب سازی استان بدون چشم داشت و ملاحظه ای پیگیری و در جلسات بیان گردد.

در ادامه جلسه علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا ضمن تقدیر از حضور مدیران و کارشناسان در جلسه و تشکر از تلاشهای انجام شده در زمینه مناسب سازی ابراز داشتند : در سایه تلاشهای ارزشمند اعضای ستاد مناسب سازی نتایج مطلوبی برای استان به نتیجه رسیده است و فرهنگ مناسب سازی در حال شکل گیری و اجرا بیش از پیش می باشد.

ایشان در خصوص ضرورت و اهمیت مناسب سازی خاطر نشان کرد که بحث مناسب سازی باید به نحو شایسته در سطح جامعه از سوی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اطلاع رسانی و پیگیری گردد و کلیه دستگاههای اجرایی موظف به رعایت شرایط مناسب سازی بوده تا زمینه ساز حضور افراد دارای شرایط ویژه در جامعه باشند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : در صورت رعایت تمامی اصول و ضوابط مناسب سازی از سوی اعضای ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی در استان شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمات در استان بوده تا بتوان  الگوی مناسبی برای سایر دستگاهها در دیگر استانهای کشور باشیم.

علیرضا ایزدپور با بیان این مطلب که مناسب سازی برای حضور معلولان در جامعه یکی از مسائل اساسی و مهم می باشد افزود : چهار دستگاه اتوبوس شهری مناسب سازی شده در شهر سمنان هم اکنون به جامعه هدف ارائه خدمات می نمایند که این امر نیازمند تقویت و ساماندهی بیشتری است.

ایشان در پایان سخنان خود ضمن اشاره به رتبه یازدهم استان سمنان در شاخص رعایت اصول مناسب سازی اماکن و فضای های عمومی در کشور از کلیه دستگاه های اجرایی، پیمانکاران دولتی و غیر دولتی، ناوگان حمل نقل عمومی و ... خواستار رعایت و پای بندی به اجرای مناسب سازی اماکن و فضاه های عمومی شدند.

کد خبر 43271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد