۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
پویش مهر همدلی در کردستان آغاز شد

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای کمک دانش‌آموزان بی بضاعت زیرپوشش این نهاد پویش مهر همدلی در استان آغاز شده است.

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی استان کردستان، حسین رسولی اظهار داشت: این پویش با هدف مشارکت در تامین لوازم التحریر و البسه دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند در استان زیر پوشش این نهاد بوده و نیازمند کمک خیرین و نیکوکاران برای تامین مایحتاج تحصیلی خود هستند.

معاون مشارکت های بهزیستی کردستان با بیان اینکه اجرای پویش مهر همدلی تا اول مهر در استان ادامه دارد، یادآور شد: بر این اساس ادارات بهزیستی استان، مراکز مثبت زندگی و موسسات خیریه زیرپوشش این نهاد در این بازه زمانی آماده جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی خیرین و نیکوکاران استان هستند.

وی تاکید کرد: همچنین افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری ۷۳۳۴*۱۴۰۰۰۲۴# و یا کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۸۱۶۷۸۴ واریز کنند.

رسولی اظهار داشت: علاوه بر نوشت افزار به دلیل شرایط فعلی و لزوم دسترسی دانش‌آموزان نیازمند به تبلت امید می‌رود خیرین و نیکوکاران استان در تهیه تبلت برای دانش،آموزان زیر پوشش با این نهاد همکاری داشته باشند.

در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند در استان کردستان زیرپوشش بهزبستی هستند.

کد خبر 43265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد