مشارکت خیرین در ساخت مسکن مددجویی

رییس بهزیستی شهرستان شبستر در دیدار و گفتگو با خیرین شهرستان، مشارکت در تامین مسکن اقشار کم برخوردار تحت پوشش بهزیستی را یکی از زمینه های بالقوه فعالیت خیرین نوع دوست برشمرد.

احد نریمانی در این دیدار با اشاره به نقش چشمگیر نیکوکاران استان در حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی ابراز داشت : خیرین شبستری همواره یار و یاور اقشار تحت پوشش بهزیستی بوده و گامهای مهمی در راستای رفع نیاز مددجویان برداشته اند.
وی ضمن قدردانی از زحمات این قشر افزود : در این راستا با عنایت به شرایط ویژه ی کرونایی خیرین می توانند در ایام عزاداری اهل بیت(ع) در ماه صفر، کمکهای  خویش  را در راستای تامین مسکن معلولین به کار گرفته و با این کار علاوه بر جلب رضایت الهی، گرهی از مشکلات این قشر نیز باز کنند و امیدواریم با همکاری خیرین و  شرکت ارس پر بنیس بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی و مسکن  مددجویان را رفع کنیم.

مدیر عامل شرکت ارس پر بنیس، مهندس رسولی  ضمن عرض قدردانی از زحمات و تلاش های خیرین وکارکنان بهزیستی شهرستان با ابراز خرسندی از این دیدار گفت : با توجه به اینکه در ماه احسان و نذورات حسینی قرار داریم همه ما وظیفه داریم از نیازمندان شهرستان در تمامی زمینه ها حمایت و دستگیری  نماییم .

کد خبر 43258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد