ملارد| پیگیری تسهیلات اشتغالزایی معتادین بهبودیافته

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از پیگیری تسهیلات اشتغال معتادین بهبود یافته خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ در راستای توزیع بودجه مربوط به اشتغال شهرستان و اهمیت استفاده هرچه سریعتر از این اعتبار کمیته اشتغال معتادین بهبود یافته با حضور داود خادم رئیس اداره  و کارشناسان حوزه های تخصصی تشکیل شد.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت انجام اقدامات مربوط به بودجه وام اشتغال و بیمه کار فرمایی توسط کارشناسان حوزه های تخصصی گفت: معتادین بهبود یافته با مراجعه به معاونت پیشگیری این اداره و ارائه مدارک مربوط به اعتیاد و نیز مدارک فنی و حرفه ای میتوانند از این تسهیلات استفاده نمایند.  

در ادامه خادم ضمن تقدیر از همکاری بانک های عامل در راستای پرداخت وام های خود اشتغالی گفت: مهمترین مسئله پس از بازگشت افراد دارای بیماری اعتیاد به جامعه مسئله اشتغال است زیرا در صورت داشتن تمکن مالی و استقلال امکان درگیری دوباره این افراد بسیار کاهش میابد که بانک های عامل میتوانند با برقرار شرایط آسان تر سهم بسزایی در این مهم داشته باشند.

کارشناس اشتغال نیز با بیان اینکه معتادین بهبود یافته حداقل میبایست ۱۸ ماه دوره پاکی را گذرانده باشند گفت: اطلاعات این افراد در سامانه ارمغان توسط معاونت پیشگیری ثبت شده و  با ارائه مدارک فنی و حرفه ای و گذراندن یک دوره آموزشی آمادگی شغلی رایگان و ارائه مدارک دقیق میتوانند از این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال بهره مند شوند.

کد خبر 43228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد