پیام مدیرکل بهزیستی استان درگرامیداشت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان درگرامیداشت هفته دفاع مقدس علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی اسان سمنان پیامی بشرح ذیل صادر کرد.

بسمه تعالی

این ذخیره‌ی تاریخی همواره به نسلهای ما امید و همت و جرأت خواهد بخشید تا گامها به سمت هدفهای والا را محکم و استوار بردارند.

بخشی از بیانات رهبر کبیر انقلاب مدظله العالی در سوم مهر ماه ۱۳۹۹

 هفته دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمّی در رسالت تاریخی خود ایفا نمود، دوران «دفاع مقدس» بود.

بی تردید این اراده خلل ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرین های ملّت ایران به ثبت رسیده است.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده و زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

اینجانب هفتهدفاع  مقدس را خدمت همه ی خانواده های معظم شهدا،   ایثارگران و جانبازان و خانواده های گرانقدر ایشان کارکنان بهزیستی استان سمنان تبریک و تهنیت می گویم استواری و پایداری در پیمودن مسیر عزت سربلندی ایران اسلامی ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری  مدظله العالی برای همگان از خداوند منان مسئلت دارم.

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 43216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد