همزمان با آغاز سال تحصیلی ۸۰۰ کوله پشتی شامل لوازم تحریر در بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شد

در راستای اجرای پویش پازل همدلی جهت تهیه لوازم التحریر و کیف مدرسه ۸۰۰ کوله لوازم التحریر به ارزش ریالی هر کوله ، دو میلیون ریال در بین جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۸۰۰ کوله پشتی شامل لوازم التحریر در بین جامعه هدف توزیه شد.

علیرضا ایزدپور در این باره گفت : در فراخوانی عمومی  با شعار قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود پویش پازل همدلی جهت تهیه لوازم التحریر و کیف مدرسه بمنظور توزیع در بین  دانش آموزان  تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور در قالب ساخت پازل با طرح و نقشه ایران برگزار که در این طرح بزرگ‌ترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شده.

ایشان در ادامه هدف از برگزاری این پویش را جذب مشارکت های مردمی به تعداد بیش از یک هزار پازل در هر استان بیان و افزودند : در این پویش هر خیر با خرید هر قطعه پازل به ارزش ریالی صد هزار ریال سهمی در تهیه کوله پشتی و لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت داشت.

وی در ادامه : تعداد ۸۰۰ کوله پشتی که از محل برگزاری پویش پازل همدلی تهیه شده است و شامل لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی و مناسب برای تمام گروههای سنی می باشد با ارزش ریالی هر کوله دو میلیون ریال به بهزیستی استان از طریق سازمان بهزیستی کشور تحویل گردید.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان این مطلبه که  استان سمنان در اجرای این طرح موفق به خرید تعداد پنج هزار و ۴۱۵ قطعه از قطعات پازل شد که با عنایت به میزان مشارکت استان در این پویش تعداد ۸۰۰ کوله پشتی شامل لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان در قالب ۱۷۰ عدد کوله در مقطع تحصیلی متوسطه دخترانه، ۱۵۰ عدد کوله در مقطع تحصیلی متوسطه پسرانه، ۱۱۰ عدد مقطع اول تا سوم ابتدائی دخترانه، ۱۸۰ عدد مقطع اول تا سوم ابتدائی پسرانه، ۹۰ عدد مقطع تحصیلی چهارم تا ششم دخترانه و ۱۰۰ عدد مقطع تحصیلی چهارم تا ششم پسرانه به استان اختصاص و تحویل گردید.

ایشان در پایان : یکی از بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف، خیرین هستند که چه بسا با عدم همراهی و همدلی این خوبان بسیاری از اهداف عالیه سازمان به منزلگه مقصد نخواهد رسید که جا دارد از تمامی این ارجمندان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

شایان ذکر است کوله های مذکور با توجه به میزان مشارکت شهرستانها در پویش بین شهرستانهای استان جهت تحویل به دانش آموزان تحت پوشش توزیع گردید.

کد خبر 43215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد