شهر قدس| اختتامیه طرح مانا در شهرستان 

اختتامیه طرح مانا با حضور رییس بهزیستی شهرستان قدس، مسوول پیشگیری، مسوول موسسه همراهان مسیر زندگی، کارشناس تسهیل‌گر و نوجوانان شرکت کننده در طرح در سالن جلسات بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این طرح از اوایل مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۵ نفر از نوجوانان ۱۵ الی ۱۸ ساله دختر به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل موسسه همراهان مسیر زندگی برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان قدس گفت: این طرح با هدف افزایش مشارکت اجتماعی نوجوانان، و استفاده بهینه از اوقات فراغت به صورت کار گروهی، مطالبه گری آنها، آموزش مهارت حل مسئله، افزایش مهارت ارتباطی، کار گروهی و با هدف شناخت مشکلات و قابلیت ها دارایی‌های محلی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان قدس انجام شد.

پروین یاری زاده در ادامه از زحمات مسوول موسسه همراهان مسیر زندگی مجری طرح مانا و تسهیلگر طرح مژگان کاظمی در خصوص برگزاری طرح تشکر نمود.

وی تصریح کرد: در این طرح نوجوانان به این نتیجه رسیدند که کمبود سرانه و امکانات تفریحی و ورزشی برایشان نیاز مهمی است و
همچنین در این جلسات حمایت یابی صورت می پذیرد و کلاس های روانشناسی برای مادران و نوجوانان نیز انجام می شود.

در اجرای طرح مانا اداره کتابخانه های شهرستان قدس کتاب رایگان را برای اولین بار در استان تهران را متقبل شدند و همچنین هماهنگی لازم اردوی باغ کتاب را تقبل نموده و اداره تربیت بدنی سپاه شهرستان قدس هماهنگی جهت اجرای طرح پیشگیری از آسیب های و ایاب و ذهاب اردوی ورزشی فرهنگی را بر عهده گرفتند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه رییس بهزیستی شهرستان قدس لوح تقدیر و هدیه به نوجوانان شرکت کننده در طرح مانا اهدا نمود و آنان نیز به ارائه دستاورد و راهکار در این طرح پرداختند.

کد خبر 43205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد