تقدیر از مجری طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه قرچک

معاون توانبخشی استان تهران با حضور در شهرستان قرچک از تیم توانبخشی مبتنی بر جامعه این منطقه تجلیل به‌عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم از فعالیت های طرح C.B.R در "مجتمع طلوع سبز" (مرکز مثبت زندگی (۸۱۹۴) بازدید به عمل آورد و از مجریان و عوامل این طرح تقدیر و تشکر کرد.

 خادم ضمن تشکر از زحمات مجموعه تسهیلگران طرح C.B.R شهرستان قرچک، تسهیلگران را بعنوان بازوهای توانمند بهزیستی شهرستان در امر خدمات دهی بهتر به جامعه هدف دانست و  تاکید داشت: با نیازسنجی و اولویت بندی درست، می توان  خدمات بسیار عالی را در اختیار توانخواهان قرار داد.

 معاون اداره بهزیستی شهرستان قرچک ضمن خیرمقدم به معاون توانبخشی استان به تشریح طرح C.B.R بهزیستی قرچک؛
 سرکار خانم معصومه زینلی معاون توانبخشی بهزیستی قرچک، خانم زارعی کارشناس طرح CBR استان و  الهام شهسواری مسئول مجتمع طلوع سبز" و کارشناسان و تسهیلگران اجتماعی در این برنامه حضور یافتند.

امیر جلیلی ضمن خیر مقدم به معاون توانبخشی بهزیستی استان با بیان اینکه معلولین روستایی به مراتب با مشکلات بیشتری روبرو هستند، افزود: نقش تسهیلگران اجتماعی در توانمندسازی افراد دارای معلولیت روستا بسیار با اهمیت تلقی می شود.  

امیر جلیلی از خدمات ارزنده تسهیلگران طرح C.B.R در شهرستان قرچک گزارشی را عمکرد مجتمع طلوع سبز مطرح و گفت: طی سال اخیر اقدامات بسیار موثری در روستاها با پیگیری های تسهیلگران مرکز مثبت زندگی طلوع سبز  صورت پذیرفته است که از آن جمله می توان به راه اندازی کارگاه های خیاطی، کلاسهای آموزشی (تقویتی دروس، زبان، ریاضی و ...)، درمانی، حمایت از بیماران کرونایی، طرح های نشاط اجتماعی، اشتغالزایی، ارائه کالاهای معیشتی و بهداشتی و ... اشاره کرد که علاوه بر جامعه هدف بیش از پیش بر استقلال و توانمندسازی معلولین روستایی نقش داشته است.

گفتنی است؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران با اهدای لوح سپاس از الهام شهسواری مدیر مرکز مثبت زندگی ۸۱۹۴ و تسهیلگران طرح C.B.R تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 43201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد