قرچک| اختتامیه طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان

اختتامیه طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان با حضور مسئولان شهرستان قرچک در روستاها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اختتامیه طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) در روستاهای هشتگانه قرچک با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان قرچک به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قرچک به همراه سایر مسولات شهرستان در این برنامه حضور یافت و از عوامل "مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز" به عنوان مجریان طرح مانا تجلیل شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قرچک ضمن قدردانی از تیم اجرایی طلوع سبز به ضرورت اجرای برنامه های اجتماع محور و محله محور برای افزایش شادابی و "نشاط اجتماعی" نوجوانان و کاهش آسیب های اجتماعی در قالب طرح مانا پرداخت و بر توسعه زیرساخت های اجتماعی چون "سرای روستا" توسط دهیاران و شورای اسلامی روستا تاکید داشت.  

اردشیر بهرامی در حاشیه این برنامه به گزارش عملکرد بهزیستی و موسسه مجری طرح مانا پرداخت و اظهار داشت: این طرح به دنبال  ایجاد زمینه شکل گیری فعالیت گروهی نوجوانان دختر ۱۳ الی ۱۸ ساله به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقا توانمندسازی نوجوانان در زمینه شناخت و حل مسائل خانوادگی و اجتماعی است.

بهرامی ادامه داد: در این طرح مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز،  ۴۵ نفر از نوجوانان روستاها در قالب گروه های جداگانه طی ۱۳ برنامه اجرا شده آموزش های مهارت‌های ارتباط، مسئولیت پذیری آجتماعی، گفتگو، مدیریت هیجان و حل مساله را دریافت کردند. در این مجموعه برنامه ها ۱۰ نفر از کارشناسان و تسهیگران اجتماعی فعالیت مستمر داشتند.

در پایان برنامه از الهام شهسواری مسئول مجتمع خدمات بهزیستی طلوع و تسهیلگران اجتماعی فعال در طرح مانا تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 43200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد