دامغان | ۶۶ فرزند بد سرپرست و بی سرپرست تحت حمایت بهزیستی شهرستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان با همراهی زحمتکش مدیر اداره بهزیستی شهرستان از کمپ ترک اعتیاد و خانه کودکان و نوجوانان شهرستان( تحت نظارت بهزیستی) بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، ابراهیمی دادستان استان ، محمد تقی گلی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان با همراهی زحمتکش مدیر اداره بهزیستی شهرستان از کمپ ترک اعتیاد و خانه کودکان و نوجوانان شهرستان( تحت نظارت بهزیستی) بازدید کردند .

در این بازدید زحمتکش مدیر اداره بهزیستی شهرستان دامغان به تشریح بخشی از فعالیتهای بهزیستی شهرستان اشاره و گزارش جامعی از حوزه اجتماعی و پیشگیری را ارائه داشتند .

وی گفت حوزه اجتماعی این شهرستان با تحت حمایت داشتن ۶۷۲ خانواده و تحت نظارت داشتن چهار خانه کودکان و نوجوانان در قالب خانه کوثر ، ریحانه ، سارینا دو و سه که از ۶۶ فرزندان در رده سنین شش تا هجده سال در حال ارائه خدمات است .

زحمتکش گفت : دو مرکز در زمینه اعتیاد نیز تحت نظارت بهزیستی دامغان فعالیت می کنند که شامل یک مرکز بهبودی اقامتی ترک اعتیاد و یک مرکز سرپایی درمان اعتیاد که خدماتی در زمینه دارویی ، نگهداری ، بازتوانی و مشاوره به بیماران درگیر اعتیاد ارا ئه می نماید .

ابراهیمی دادستان کل استان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره کل بهزیستی استان و اشاره به معضلات اعتیاد در جامعه افزود : تمام تلاش ما در استان برای امنیت و آسایش مردم است و با کسانی که  موجب برهم زدن امنیت روانی و مختل کردن آسایش مردم و موجب خسارت برای شهروندان می شوند برخورد جدی می کنیم .

ایشان در پایان خواستار همکاری موسسات خیریه در جهت احداث و افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد در شهرستان شدند .

کد خبر 43184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد