ملارد| توزیع لوازم التحریر توسط مراکز مثبت زندگی 

بیش از ۲۰۰ بسته شامل دفتر، مداد رنگی و ... توسط مراکز مثبت زندگی جهت فرزندان دانش آموز خانواده های حوزه توانبخشی و اجتماعی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس  اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های مراکز مثبت زندگی در خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: در سال گذشته نیز اقدامات بسیار موثری در قالب طرح پازل همدلی توسط این اداره و معاونت مشارکتهای مردمی صورت گرفته بود.  

داود خادم در ادامه گفت: با توجه به اهمیت مسئله آموزش فرزندان خانواده های محروم ، در تلاش هستیم تا زمان آغاز سال تحصیلی در هر دوره تعدادی بسته لوازم التحریر با توجه به نیاز مددجویان و بررسی های صورت گرفته توسط مددکاران ستاد و مراکز و از طریق اولویت بندی ارائه دهیم. 

مسئول مشارکتهای مردمی نیز ضمن اعلام شماره تماس ۶۵۱۰۹۴۹۲  دفتر مشارکتهای مردمی این اداره اعلام کرد: با توجه به تعداد بالای توانخواهان و مددجویان دارای پرونده در حوره های توانبخشی و اجتماعی و همچنین پرونده های مربوط به اورژانس اجتماعی و نیاز مبرم فرزندان این خانواده ها به دریافت لوازم التحریر جهت شروع سال تحصیلی جدید خیرین و مردم گرامی میتوانند جهت ارائه کمک های نقدی و غیرنقدی خود با معاونت مشارکتهای مردمی این اداره به آدرس ملارد، مارلیک، بلوار سه بانده ، میدان ساعت ، بلوار آرش ، اداره بهزیستی ، معاونت مشارکتهای مردمی ارتباط برقرار نمایند.

کد خبر 43183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد