۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
ملارد| تشکیل جلسه کارگروه اشتغال

به منظور پیگیری سریع اقدامات لازم در خصوص بودجه اشتغال سال ۱۴۰۰ اداره بهزیستی شهرستان ملارد، کارگروه این اداره با حضور رئیس اداره، حوزه های تخصصی و کارشناس اشتغال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس  اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن اعلام بودجه اشتغال این اداره در سال ۱۴۰۰ گفت: بایستی از تمامی توان خود در جهت استفاده بهینه و سریع از اعتبار مورد نظر صورت کمک بگیریم.  

داود خادم در ادامه افزود: مدارک لازم و اطلاعات مورد نیاز از طریق نصب بنر و برقراری ارتباط با شهرک صنعتی صفادشت که تعداد بالایی از شرکتها و کارخانه های شهرستان در آنجا مستقر میباشند باید اعلام گردد تا کارفرمایان آن منطقه نیز بتوانند در صورت تمایل از این امکانات بهره برداری نمایند.  

رئیس بهزیستی شهرستان ملارد با اعلام این در سال ۱۴۰۰ اعتباری برابر با یک یکصد و بیست میلیارد ریال از سوی سازمان بهزستی جهت تسهیلات اشتغال شهرستان ملارد در نظر گرفته شده است گفت: کارشناسان اشتغال رابط معاونت های تخصصی تمامی افراد واجد شرایط را در اسرع وقت جهت تکمیل پرونده به معاونت اشتغال معرفی تا پس از آن سایر اقدامات در خصوص تکمیل پرونده و معرفی به بانک های عامل از سوی کارشناس مسکن انجام شود.

کد خبر 43182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد