ترویج اقامه نمازبا استفاده از ظرفیت فضای مجازی /جلسه شورای اقامه نماز بهزیستی کردستان برگزار شد

با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان و مدیر کل بهزیستی کردستان و جمعی از کارشناسان و اعضا ، شورای اقامه نماز این اداره کل برگزار شد .

با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان و مدیر کل بهزیستی کردستان و جمعی از کارشناسان و اعضا ، شورای اقامه نماز این اداره کل  برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان ؛ اکبر عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان در این جلسه حضور یافت و در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم ، انور مجیدی دبیر اقامه نماز اداره کل گزارشی از اقدامات انجام شده با همکاری ستاد اقامه نماز استان در بهزیستی ارائه نمود.

اکبر عظیمی دبیر ستاد اقامه نماز استان در این جلسه گفت : بهزیستی از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است که لازم است ما از این ظرفیت به درستی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز استفاده شود.

وی عنوان کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان اجرا خیلی از برنامه هایی که قبلا به صورت حضور فیزیکی انجام می شد وجود ندارد، لذا استفاده از فضای مجازی دو چندان ضرورت پیدا کرده است.
 عظیمی در ادامه گفت : چگونگی حداکثری استفاده از فضای مجازی در جهت اطلاع رسانی،برگزاری مسابقات کتابخوانی ،مسابقات فرهنگی ، آموزش مسائل مربوط به نماز اعم از آداب ،اسرار و احکام نماز باید تشریح و اجرا شود.

صباح قریشی مدیر کل بهزیستی کردستان گفت: کار در راستای اقامه نماز کار با افتخاری است و در هر پست و مقامی هم باشیم باید به عنوان یک وظیفه در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تلاش کنیم و این کار خیر را وظیفه شخصی و اداری خود بدانیم .

قریشی در ادامه افزود: کرونا و این شرایط امروزی جامعه محدودیت های زیادی را به همراه داشته است لکن نتوانسته موجب تعطیلی و کم کاری در برگزاری برنامه  اقامه نماز و  نمازی ما شود.

مدیر کل بهزیستی گفت : ما در فضای مجازی اقداماتی انجام داده ایم و این در حالی است که امسال حضور کارکنان ثابت نبوده و به صورت دور کاری بوده اند اما با این اوصاف اداره کل بهزیستی حتی در کمپ های ترک اعتیاد هم برنامه هایی را اجرا کرده و خوشبختانه فعالیت های خوبی را انجام داده ایم .

 در پایان جلسه اعضا شورای اقامه نماز پیشنهادات خود را مطرح نمودند و جلسه با ختم صلوات به پایان رسید.

کد خبر 43164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد