دومین کمیته اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان البرز برگزار شد

دومین کمیته اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان البرز در سال جاری با هدف بررسی و تسهیل در ارائه خدمات اشتغالزایی معلولین و مددجویان تحت حمایت با حضور معاونین ستادی ، مسئولین دفاتر اشتغال ، بازرسی و حراست اداره کل بهزیستی استان تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان در مصاحبه با خبرنگاران گفت : اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۰۶ میلیارد تومان به بهزیستی استان ابلاغ گردیده است.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: ۱۰ بانک عامل به میزان ۵۷ میلیارد تومان به منظور ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان ، اعلام آمادگی نموده اند.

دکتر حیدری گفت : به منظور پیگیری جذب حداکثری منابع اعتباری ، بررسی طرح های کارفرمایی ، حرفه آموزی معلولین و مددجویان  کمیته اشتغال استان بصورت مستمر تشکیل می گردد و پس از جمع بندی مسائل ، جلسه هم اندیشی و هماهنگی جهت تعامل سازنده با هدف تسهیل در ارائه تسهیلات به مددجویان تحت پوشش با بانکهای عامل نیز برگزار میگردد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : در سال ۱۴۰۰ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بانکهای ملی، کشاورزی، مسکن، سپه، ملت، صادرات، تجارت، توسعه تعاون، رفاه کارگران، پست بانک، مهرایران، آینده، موسسه مالی و اعتباری ملل، سینا، پاسارگاد، گردشگری، سامان و اقتصاد نوین برای استان البرز ابلاغ اعتبار نموده است.

دکتر حیدری افزود : تضامین بانکی کار را برای جامعه هدف بهزیستی سخت کرده است ، انتظار داریم همانگونه که بانکهای عامل در سال گذشته ما را یاری کرده اند و عملکرد قابل قبولی داشتند در سال جاری نیز اهتمام لازم در این زمینه را داشته باشند و شرایطی را فراهم آورند که این عزیزان بتوانند تسهیلات و وامهای اشتغالزایی را دریافت کنند و گوشه ای از مشکلاتشان برطرف گردد.

دومین کمیته اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان البرز برگزار شد

کد خبر 43162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد