پیشوا| دیدار روسای بهزیستی و کتابخانه های عمومی شهرستان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پیشوا با همتای خود در اداره بهزیستی در راستای  یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی پیشوا در این دیدار اظهار داشت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور با برگزاری سالانه جشنواره کتابخوانی رضوی در گستره ملی، نقش موثری در شناسایی و معرفی کتاب های تاثیر گذار در اشاعه فرهنگ منور رضوی داشته است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پیشوا هم در این دیدار با بیان اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی خاطرنشان کرد: از اهداف مهم این جشنواره می توان به ترویج فرهنگ ائمه معصومین علیه السلام به ویژه فرهنگ منور رضوی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت علیه السلام، اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار اشاره کرد.

مینا نوروزی در ادامه افزود: این جشنواره در تاریخ ۲۲ خرداد لغایت ۱۵ آبان ماه در قالب های نقاشی، پویش کتاب خوان، شعر سرایی، تولید آثار هنری، داستان کوتاه، قصه گویب، چهار گزینه ای و پویش برای امام زمانم در۳ رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می شود.

گفتنی است؛ علاقمندان برای دریافت فایل منابع می توانند به آدرس www.samakpl.ir مراجعه و یا  به منظور دریافت امانی، فیزیکی کتاب های جشنواره به کتابخانه های عمومی سراسر کشور مراجعه نمایند.

کد خبر 43155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد