پیام تبریک و قدردانی مدیر کل بهزیستی استان مازندران از همکاران این اداره کل در پی کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت کسب رتبه برتر بهزیستی مازندران در جشنواره شهید رجایی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی 
جشنواره شهید رجایی فرصت مغتنمی است تا دستگاه های اجرایی عملکرد یکساله خود را در اصلاح نظام اداری و انجام درست وظایف محول شده، مورد ارزیابی قرار داده تا با استحصال نتایج آن موجبات افزایش رضایتمندی و اعتماد افکار عمومی را فراهم آورند.
 
کسب رتبه برتر  و انتخاب بعنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی حاصل خدمتگذاری دلسوزانه ی کلیه کارکنان و کارمندان در همه ی سطوح در اداره کل بهزیستی مازندران ، ادارات تابعه شهرستانهای استان و همچنین مراکز زیر مجموعه است که این موفقیت مایه امید و اعتماد مردمی است.

خدای بزرگ را شاکرم که توفیق عطا کرد تا بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی مازندران، اداره کل بهزیستی استان مازندران به عنوان یکی از دستگاه برتر در این جشنواره و بعنوان دستگاه اجرایی برگزیده در محور ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در نظام اداری در بین دستگاه های اجرایی مورد تقدیر قرار گرفت.

به همین مناسبت  بر خود  لازم می‌دانم کسب این افتخار را به معاونین، مدیران، کارشناسان، پرسنل خدوم و پرتلاش اداره کل بهزیستی مازندران و همچنین جامعه هدف سازمان تبریک عرض نمایم و از ایزد منان، برای همه همکاران گرامی که با عزم و تلاش خود این موفقیت را رقم زدند ، سربلندی و سرافرازی مسالت نمایم.

دکتر فرزاد گوهردهی 
مدیر کل بهزیستی استان مازندران

کد خبر 43151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد