از قهرمانان البرزی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو  تجلیل شد

صبح روز چهارشنبه مورخ بیست و چهارم شهریور ماه ۱۴۰۰ نشست صمیمانه ای با حضور مدیر کل بهزیستی استان و قهرمانان البرزی پارالمپیک ۲۰۲۰توکیو برگزار گردید که طی این نشست ضمن اهداء لوح سپاس و گل با جوایز نقدی از حماسه آفرینی این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در این دیدار دکتر «اسدالله حیدری» مدیر کل بهزیستی استان اظهار داشت:هدف از برگزاری این دیدار عرض خداقوت و قدردانی از حضور غرور آفرین تان در صحنه های بین المللی است و به پاس اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی و خلق حماسه ای بزرگ از شما عزیزان تشکر مینمایم.

دکتر حیدری اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و ناشادی حاصل از آن در سطح جامعه شایسته تقدیرند عزیزانی چون شما که با کمبود امکانات درخشیدید و حماسه آفریدید و موجب مسرت و شادی ملت عزیزمان گردیدید.


وی افزود: مدت زمان زیادی است که از معلولیت به عنوان یک پدیده فردی یاد نمی شود بلکه آن را پدیده ای اجتماعی قلمداد میکنند، کسی که از سطح کشور خود فراتر می رود و در سطح بین المللی می درخشد دیگر معلول به حساب نمی آید و اگر کمبودی باشد ناشی از اجتماع و جامعه ای خواهد بود که نمی تواند امکانات کافی را در اختیار این فرد قرار دهد بنابرین لازم است در تعاریف بازنگری شود به صورتی که وقتی کسی می تواند با امکانات محدود در صحنه ای بزرگ چنین حماسه ای خلق کند، نباید "فرد دارای معلولیت" خوانده شود.  

دکتر حیدری تصریح کرد: متولی ورزش در کشور سازمان ورزش و جوانان میباشد و با توجه به برتری قهرمانانی چون شما نسبت به تمام افراد عادی جامعه خواهان آن هستیم که چنین قهرمانانی به عنوان شهروند درجه دو تلقی نشوند و دستگاهی که برای سایر قهرمانان شرایط و امکانات فراهم میکند، برای قهرمانان پارالمپیک نیز همان امکانات را قایل شود و در این امر بهزیستی هم قطعا بی تفاوت از کنار چنین مسائلی نخواهد گذشت و پیگیر آن خواهد بود.


دکتر حیدری در ادامه در پاسخ به درخواست های این قهرمانان گفت : اداره کل بهزیستی استان البرز به سهم خود نهایت تلاشش را در حوزه های مرتبط با درخواست هایی که مطرح فرمودید خواهد نمود تا باز هم بتوانیم شاهد افتخار آفرینی شما برای استان و کشور عزیزمان باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست مدیرکل بهزیستی استان ضمن اهداء گل و لوح سپاس از مهرزاد مهروان دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، امیر جعفری دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو به مبلغ ۷۰ میلیون ریال و الناز دارابیان دارنده رتبه ششم پارالمپیک توکیو و رکورد دار آسیا به مبلغ ۵۰ میلیون ریال تقدیر و تشکر به عمل آورد و همچنین مقرر شد برای هر یک از این عزیزان تسهیلات کم بهره به مبلغ یک میلیارد ریال با شرایط ویژه و بازپرداخت ۱۰ ساله در نظر گرفته شود.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب که در روز بیست و یکم تیرماه سال جاری واقع شده بود الناز دارابیان که در آن زمان به علت شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی قادر به شرکت در این مراسم نبود،به عنوان بانوی محجبه برگزیده و به همین مناسبت با حضور وی در اداره کل بهزیستی استان البرز از ایشان تقدیر به عمل آمد.

از قهرمانان البرزی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو  تجلیل شد

کد خبر 43149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد