جلسه تدوین و هماهنگی برنامه‌های بهزیستی استان اصفهان برگزار شد

جلسه تدوین و هماهنگی برنامه‌های بهزیستی استان اصفهان با حضور مدیرکل و جمعی از اعضای شورای معاونین و مشاوران مدیرکل در امور معلولین، برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر در این جلسه که با هدف بررسی فعالیت‌های انجام شده توسط مشاورین برای جامعه هدف مربوطه، هماهنگی برنامه‌های مربوط به مناسب‌های ملی و جهانی افراد دارای معلولیت و تدوین برنامه‌های نیمه دوم سال جاری، تشکیل شد، ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در این راستا توسط مشاورین، بر اهمیت برگزاری جلسات مداوم با جامعه هدف معلول، تأکید کرد.

وی افزود: برای کمک رسانی به جامعه هدف معلولین شناخت و آگاهی از مسائل و مشکلات این قشر حائز بسیار اهمیت است و این مهم در گرو برگزاری جلسات مداوم با این عزیزان بدست خواهد آمد.  

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، پیش شرط موفقیت در اهداف و ارائه خدمات به جامعه هدف را ارتباط مستمر و دو جانبه دانست و تصریح کرد: برای اینکه  بتوانیم در راستای انجام وظایف سازمانی خود، صدای معلولین برای رساندن خواسته‌ها و مشکلات پیش روی آن ها به جامعه بزرگتر باشیم، نیاز است که مشاورین که در تماس مستقیم با این بزرگواران هستند نیز صدای آنها بوده و خواسته‌های آنان را به ما  منعکس کنند.

نصر با اشاره به شرایط بحرانی رویارویی با ویروس کووید ۱۹، بر تشکیل گروه‌هایی در فضای مجازی با حضور افراد دارای معلولیت و مسئولین مربوطه برای آشنایی بیشتر با این عزیزان و خانواده‌های آنها و همچنین آگاهی از مشکلات پیش روی افراد دارای معلولیت در زندگی فردی و اجتماعی و تلاش و برنامه‌ریزی برای حل این مشکلات، تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به روند موفقیت‌آمیز واکسیناسیون در مقابله با همه‌گیری کرونا، شرایطی فراهم شود که بتوان با برگزاری جلسات رودررو، ارتباط بهتری را با جامعه هدف بهزیستی برقرار کرده و به نحو شایسته‌تری به خدمتگزاری به این عزیزان پرداخت.

 جلسه تدوین و هماهنگی برنامه‌های بهزیستی استان اصفهان برگزار شد


 

 جلسه تدوین و هماهنگی برنامه‌های بهزیستی استان اصفهان برگزار شد

 جلسه تدوین و هماهنگی برنامه‌های بهزیستی استان اصفهان برگزار شد

کد خبر 43144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد