شمیرانات| معرفی معاون جدید مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان

مراسم تودیع و معارفه معاون مشارکت های مردمی  بهزیستی شهرستان با حضور مدیر بهزیستی شمیرانات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات طی حکمی لیدا علوی را به عنوان سرپرست معاونت مشارکت های مردمی منصوب و با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهناز تدین معاون سابق مشارکت های مردمی که به افتخار بازنشستگی نائل شده است قدردانی کرد.
 
مهناز تدین که بیش از ۹ سال عهده دار معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شمیرانات بوده است و امروز بعد از ۳۰ سال فعالیت و تلاش با افتخار بازنشسته شد.

مدیر بهزیستی شمیرانات در مراسم تودیع و معارفه معاون مشارکت های مردمی ضمن تشکر از خدمات  مهناز تدین بیان داشت به دلیل حساسیت حوزه مشارکت های مردمی و ارتباط آن با تمامی معاونت های تخصصی و حوزه پشتیبانی و همچنین جامعه هدف و در بحث صدور مجوزها و اشتغال و مسکن مددجویان، حوزه بسیار فعال است و همه همکاران در این حوزه با همراهی و هماهنگی معاونت کار را پیش می بردند و این انتظار می رود که با  لیدا علوی که به عنوان معاون مشارکت های مردمی و نیروی جوان که از پشتکار خوبی نیز برخوردار است همچنان سنوات گذشته همکاری و حوزه مشارکت های شهرستان فعال باشد.
 
در مراسم معارفه معاون مشارکت های مردمی، تمامی معاونت های شهرستان و مسئولین دفاتر نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشتند.

کد خبر 43142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد