پاکدشت| بهره برداری از اولین مرکز استعدادیابی رشته پارادوو میدانی بانوان معلول شهرستان 

اولین مرکز استعدادیابی رشته پارادوو میدانی بانوان معلول شهرستان پاکدشت  با حضور نمایندگان فرمانداری، بهزیستی، ورزش و جوانان، هیئت ورزش های جانبازان  و معلولان در پاکدشت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پاکدشت، محمود برزگر در حاشیه افتتاح اولین مرکز استعدادیابی پارادوومیدانی معلولان، اظهار داشت: استعدادیابی، کشف، پرورش و شناسایی نخبگان ورزشی از اصلی ترین برنامه های این مرکز است.

وی افزود: یکی از مهمترین مواردی که باید همه ما در نظر داشته باشیم این است که به این باور برسیم که افراد دارای معلولیت نیز جزوی از این جامعه اند و باید مانند همه از امکانات برابر و یکسان برخوردار باشند.

برزگر افزود: اگر همه سازمان ها و نهاد ها وظایف خود را در قبال معلولین به انجام برسانند؛ مطمئنا تمامی مشکلات این عزیزان بر طرف شده و با جامعه ای مطلوب برای همه افراد دارای معلولیت روبرو خواهیم بود.

وی همچنین با تقدیر از اداره ورزش جوانان و هیئت جانبازان در بحث معلولین گفت: بسیار خوشحالیم که جایگاهی رابرای معلولین قائل شده و ما شاهد اتفاقات خوب در حوزه کمک به معلولان هستیم.

کد خبر 43132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد