تقدیر معاون توانبخشی از موسسه مرهم

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از مدیریت و عوامل موسسه مرهم تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به معلولین تحت پوشش سازمان، معاون توانبخشی استان از موسسه مرهم که در زمینه خدمات درمانی فعالیت می نماید تقدیر و تشکر کرد.

 سید احمد خادم در این خصوص اظهار داشت: با گذشت ۹ ماه از همکاری با مرهم، ۸۰ نفر از مددجویان معرفی شده به این موسسه خدمات مختلف پزشکی از جمله جراحی شکاف کام و لب، درمان سوختگی، فیزیوتراپی و... دریافت کرده اند که جای بسی امید و تشکر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور قدردانی از این موسسه درصدد برآمدیم نشستی به همین منظور برگزار نماییم.

 خادم با بیان تقدیر از اعضای هیئت مدیره موسسه مرهم از زحمات این موسسه به تبیین برنامه های بهزیستی استان پرداخت و بیان داشت: فعالیت های مطلوبی را با مرهم، طراحی و اجرایی کرده ایم که از جمله انعقاد تفاهم نامه در خصوص این معلولان است.

اعضای هیئت مدیره موسسه نیز گزارشی از فعالیتهای خود  ارائه داده و اظهار امیدواری کردند که بتوانند با بهزیستی استان تهران همکاری بیشتری داشته و بتوانند به  معلولین بیشتری خدمت رسانی کنند.  

گفتنی است؛ در پایان، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با اهدای لوح سپاسی از کلانتر هرمزی مدیر عامل موسسه به نمایندگی همه عوامل اجرایی و هیئت مدیره، تقدیر به عمل آورد.

کد خبر 43127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد