پاکدشت| تقدیر بهزیستی از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان

محمود برزگر با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از رجب زینی وند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پاکدشت، محمود برزگر با همراهی کارشناس مسئول امور اجتماعی بهزیستی شهرستان از مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان  تجلیل کرد.

برزگر گفت: خدمات و تلاشهای شبانه روزی کادر درمان نقش مهم و تعیین کننده ای در کنترل سلامت کارکنان داشته و دارد.

رئیس بهزیستی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت افزود: شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان و تلاش کادر درمان به منظور مقابله با این بیماری باعث شده که بیش از پیش قدردان پزشکان و کادر درمان باشیم.

برزگر گفت این دیدار به منظور قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده و جهادگونه کادر درمان در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا و همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در خصوص واکسیناسیون همکاران و مراکز تحت پوشش بهزیستی، با اهدای لوح تقدیر دکتر شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران بود از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت و پرسنل تقدیر و تشکر کرد.

متن تقدیر نامه مدیرکل بهزیستی استان تهران خطاب به مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر زینی وند
مدیریت محترم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پاکدشت 

 با اهدای این لوح تقدیر مراتب  قدردانی خود را ازبذل تلاش های مجدانه سرکارعالی درجهت پیشبرد اهداف سلامت  جامعه هدف بهزیستی ابراز نموده و  از تمامی زحمات و مساعی بی شائبه  شما به خاطر همکاری صمیمانه در طرح سلامت و واکسیناسیون  افراد تحت نظارت این مجموعه  تشکر می نمایم و از درگاه ایزد منان، در سایه عنایت حضرت ولی عصر(عج) توفیق و عزت پایدار توام با صحت و سلامت  برای شما آرزومندم.

کد خبر 43122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد