شمیرانات| نصب ١۶۵ دستگاه دوربین نظارتی در شیر خوارگاه آمنه

مدیر بهزیستی شمیرانات از  نصب سیستم های اعلام حریق و دوربین های مدار بسته  در شیر خوار گاه آمنه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا عمادی در آئین افتتاحیه سیستم های اعلام حریق و نصب دوربین های مدار بسته که در شیر خوارگاه آمنه ضمن تقدیر و تشکر از بهنام بهبهانی و  مجموعه خیرین شرکت که در این پروژه مشارکت داشتند بیان داشت: افراد خیر شرکای اجتماعی سازمان هستند که همیشه از ظرفیت ها و پتانسیل های آنها در راستای اهداف سازمان  و جامعه هدف بهره مند شده ایم.

مدیر بهزیستی شمیرانات افزود: مجموعه بهزیستی شهرستان  متشکل از تعدای مراکز حمایتی و توانبخشی است که  در حال حاضر با توجه به واگذاری مراکز توانبخشی به بخش غیر دولتی که زیر نظر بهزیستی شمیرانات است دیگر مراکز حمایتی را که محل نگهداری کودکان بالای ۶ سال  و زنان و دختران در معرض آسیب است را نیز باید مورد رسیدگی و باز سازی  قرار  داد.

عمادی افزود: با توجه به در خواست خیرین  در این پروژه  که کمک به بچه های بد سرپرست و بی سر پرست  را برای آموزش و شناخت استعدادها و حمایت های تحصیلی و ... است.

مدیر بهزیستی ادامه داد: به دلیل این که فرزندان ما در مراکز تا سن ۱۸ سالگی نگهداری می شوند و در این مدت زمان نگهداری همه امکانات فراهم است  و در زمان استقلال این فرزندان و حضور در جامعه در بحث تفکر اجتماعی و مستقل بودن، آنطور که شایسته است رشد لازم را ندارند و اگردر بحث  آموزش های پیشنهادی خیریه و تحصیلی و به خصوص اشتغال بتوان برنامه ریزی کرد می توان  کمک بسیار شایسته ای را به جامعه هدف داشت.

گفتنی است؛ درادامه گزارشی از انجام نصب دوربین ها ارائه شد که ۱۶۵ عدد دوربین نصب شده و دوربین ها از آنالوگ به دیجیتال ارتقا یافته اند و همچنین اقدامات مربوط به هارد، باطری ها و تابلو برق اتاق سرور نیز انجام شده است که تابلو برق و اعلام حریق  نیز انجام یافته و اقدامات مربوط به فاز دوم دوربینها نیز به زودی آغاز می شود.

کد خبر 43118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد