تاکید بر اهمیت نقش مشاوره در کنترل آسیبها و ارتقاء سلامت روان

مدیر کل بهزیستی استان قم با تاکید بر اهمیت نقش مشاوره در کنترل آسیبها و ارتقاء سلامت روان جامعه خواستار توجه بیش از پیش به امر مشاوره شد.

در جلسه هم اندیشی مسئولین فنی و مدیران مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی تحت نظارت بهزیستی استان قم که با حضور مدیرکل و معاون توسعه پیشگیری و مسول کارشناسان دفتر مشاوره و مدیران و مسولین فنی مراکز مشاوره برگزار شد بر نقش مشاوره در سلامت روان افراد جامعه تاکید گردید.

دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم  ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و موثر مشاورین و مراکز مشاوره خصوصا در دوران پراسترس کرونا  به نقش مشاوره درارتقا سلامت روان افراد جامعه اشاره کرد و نقش مشاورین را در آرامش بخشی به جامعه و تامین سلامت روانی مردم در کنار سلامت جسمانی بسیار مهم ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه صادق سلمانیان مسئول دفتر مشاوره بهزیستی قم با ارائه گزارشی از وضعیت مراکز مشاوره در استان ، به بیان انتظارات سازمان از مراکز پرداخت و توجه کامل مراکز به دستورالعملهای ابلاغی و انتظارت سازمان را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد در سایه هم اندیشی ، تعامل و هم فکری بتوانیم نسبت به فرهنگ سازی استفاده از مشاوره در جامعه گام برداریم.

لازم به ذکر است در حال حاضر 23 مرکز مشاوره (یک مرکز تلفنی 1480 و 22 مرکز حضوری ) در استان قم با مجوز و تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارند که در شش ماهه اول امسال پاسخگوی 13247 تماس تلفنی و 7933 مراجعه حضوری جهت اخذ خدمات مشاوره ای بوده است.

کد خبر 43115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد