استفاده رایگان جامعه هدف بهزیستی از خدمات کتابخانه های عمومی شهرستان زرند

در رسانه های استان کرمان- یزدان کرمان- به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان علی ابراهیمی رییس بهزیستی شهرستان زرند با تشریح اقدامات انجام شده در هفته بهزیستی امسال در این شهرستان این روزها را در شهرستان زرند پربار خواند.

علی ابراهیمی رییس بهزیستی زرند در همین رابطه گفت : غبار روبی وعطر افشانی قبور مطهر شهدا اولین برنامه انجام شده در ابتدای این هفته بود وپس از آن دیدار با امام جمعه وفرماندار از دیگر برنامه های روزهای نخست هفته بهزیستی در سال جاری بود.
وی افزود : با توجه به اهمیت آشنایی هرجه بیشتر اقشار جامعه با خدمات گسترده بهزیستی در طول روزهای این هفته کارشناسان این اداره با حضور در اماکن عمومی از جمله پارک شهید ومعابر پر تردد ، با توزیع بروشورهای آموزشی وآگاه سازی به معرفی خدمات گسترده بهزیستی در این روزها پرداختند.
ابراهیمی اذعان داشت : همچنین در همین راستا اعضا تیم دوچرخه سواری زراوند این شهرستان و جمعی از پرسنل بهزیستی مسیر گلزار شهدا تا محل اداره بهزیستی را رکاب زدند که در پایان به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی به برگزیدگان اهدا گردید.
علی ابراهیمی در ادامه توضیحات خود اظهار داشت : از اقدامات ارزشمندی که در راستای گرامی داشت هفته بهزیستی انجام شد انعقاد تفاهم نامه با امور کتابخانه های عمومی شهرستان بود که طی آن مقرر گردید جامعه هدف و مددجویان تحت حمایت بهزیستی به طور رایگان وپرسنل بهزیستی با هزینه نیم بها از خدمات عضویت واستفاده از امکانات کتابخانه های عمومی شهرستان زرند استفاده نمایند.
وی همچنین از حضور فرمانده بسیج ادارات ودیدار ایشان با پرسنل وهمچنین برگزاری جلسه حجاب وعفاف با حضور رییس دانشگاه ازاد اسلامی واحد زرند خبر داد و افزود : با توجه به لزوم به نمایش در آمدن توانمندی مددجویان کم توان ذهنی مقیم در مرکز معلولین ذهنی هاتف نمایشگاهی از توانمندیهای عزیزان برپا گردید که در این نمایشگاه محصولات هنری وصنایع دستی حاصل تلاش این مددجویان به نمایش در آمد و مورد استقبال خوبی نیز از سوی عموم مردم ومسئولین قرار گرفت.
در پایان ایشان با اشاره به شرایط کرونایی تاکید کرد : تمامی برنامه های انجام شده با رعایت کامل دستور العملها وپروتکلهای بهداشتی وپیشگیرانه به انجام رسیده است.

کد خبر 43108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

دسترسی سریع به سامانه های الکترونیک