مستمری مددجویان پشت نوبت استان فارسی  برقرار می شود

دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد، مدیرکل بهزیستی فارس گفت: مستمری مددجویان پشت نوبت استان فارسی حداکثر تا یک ماه آینده برقرار می شود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
کشفی نژاد از ثبت اطلاعات ۳۰ هزار مددجوی پشت نوبت دریافت مستمری در سامانه ارمغان بهزیستی خبر داد و گفت: این افراد تا یک ماه آینده با تأمین اعتبار در چرخه مستمری بگیران قرار می گیرند.
او در ادامه با بیان این‌که اولویت برقراری مستمری با زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت سرپرست خانوار و با معلولیت شدید و متوسط است، افزود:در حال حاضر در بهزیستی فارس‌ ۸۰ هزار نفر مستمری بگیر داریم که از حداقل ۳۵۰۰۰۰ تومان تا حداکثر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بر اساس بعد خانوار مستمری دریافت می کنند و مددجویان جسمی حرکتی بیشترین فراوانی را در افراد مستمری بگیر دارند.
مدیرکل بهزیستی فارس یادآور شد:در راستای بهبود معیشت مددجویان طرح افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۰ اجرایی شد، کشفی نژاد همچنین اظهار داشت: بازتوانی مددجویان، خودکفایی و درآمدزایی ایشان اولویت بهزیستی است و مستمری افرادی که  پس از دریافت وام کم‌بهره و حمایت بهزیستی با راه اندازی حرفه دارای درآمد و مستقل می شوند بعد از مدتی قطع می شود که البته این به معنی قطع کامل خدمات رسانی به ایشان نمی باشد.

کد خبر 43104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد