در رسانه | فارس میزبان همایش ملی ادبیات عاشورایی /۶۶ اثر در این همایش برگزیده شدند

مدیرکل بهزیستی فارس از آغاز به کار هفدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی با عنوان حضرت علی اکبر (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمد صادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی فارس گفت: امسال برای اولین بار دعوتنامه همایش در سطح بین المللی توزیع شده است و فارس دبیرخانه دائمی هفدهمین همایش ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت وبینار و مجازی برگزار شده است.

او بیان کرد: جمعا ۱۷۰ اثر از ۲۷ استان به دبیرخانه همایش ارسال شده که از میان ۵۵ مورد شعر و ۱۱۵ مورد دل نوشته، ۶۶ اثر پذیرفته و انتخاب شده‌اند.

مدیرکل بهزیستی فارس ضمن قدردانی از امام جمعه  شیراز در راستای بهره‌مند کردن خانواده بهزیستی از توصیه‌های ارزشمند و توجه ایشان به همایش عاشورایی، اظهار داشت: این همایش در افزایش سطح مطالعات مذهبی و آیینی جامعه هدف و کارکنان بهزیستی تاثیر بسزایی داشته و علی‌رغم شیوع کرونا ارتقاء سطح کمی و کیفی آثار نسبت به سال قبل مشهود بود.

او با بیان این‌که برگزاری و استمرار ۱۷ سال همایش عاشورایی جز با عنایت و حمایت حضرت سیدالشهدا مقدور نبود از شعار سال آینده این همایش با عنوان حضرت رقیه (س) خبر داد.

سخنران این همایش دکتر سنگری، عاشورا پژوه معاصر است.

کد خبر 43103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد