هم اکنون بیش از ۱۰۰ ورزشکار دارای شرایط ویژه در سطح استان در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند

ایزدپور : در راستای توانمند سازی و ارتقاء مشارکت اجتماعی جامعه هدف علی الخصوص معلولین و جانبازان اداره کل بهزیستی استان طبق قوانین و دستورالعمل های موجود و ابلاغی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نخواهد بود

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  علیرضا ایزدپور مدیر کل و عضو هیأت رئیسه جانبازان و معلولین استان و خانم پیوندی کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل و نایب رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان در جلسه برنامه های پیشنهادی هفته ملی پارالمیپک  حضور یافتند.

 در این جلسه که به میزبانی اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد، دکتر نعمتی رئیس هیأت جانبازان و معلولین و  مدیران کل  اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثار گران و کارشناسان دستگاه ها حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان درابتدا ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری جلسه ابراز داشتند : در راستای توانمند سازی و ارتقاء مشارکت اجتماعی جامعه هدف علی الخصوص معلولین و جانبازان اداره کل بهزیستی استان طبق قوانین و دستورالعمل های موجود و ابلاغی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نخواهد بود.

ایزدپور بیان داشت: از مهم ترین رویکرد توانمند سازی معلولین ارتقاء سلامت روان، عزت نفس و تکریم این عزیزان است که به تبع آن  تامین سلامت روان عامل موثر در تامین نشاط و شادابی معلولین و خانواده های این عزیزان است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ ورزشکار دارای شرایط ویژه در سطح استان در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند و تلاش بر این است که با همدلی، خرد جمعی، همت و تلاش در سالهای پیش رو شاهد موفقیتها و حضور پر رنگ این ارجمندان در عرصه های مختلف ورزشی باشیم .

لازم به ذکر است برنامه های روز ملی و هفته ملی پاراالمپیک از ۱۸ تا ۲۴ مهر ماه در سطح استان برگزار می گردد.

کد خبر 43099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد