فریدن| برگزاری جلسه شورای مشارکتهای مردمی

اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی با حضور روستایی؛ معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، یسلیانی؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان فریدن و سایر اعضا و معتمدین به منظور بررسی راهکارهای جلب و جذب مشارکتهای مردمی در راستای ارائه خدمات شایسته‌تر به جامعه هدف بهزیستی، در سالن اجتماعات اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فریدن؛ یسلیانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن اشاره به عملکرد و وظایف متعدد بهزیستی و ارائه گزارشی از آمار جلب وجذب مشارکتها در سال گذشته و سال جاری بیان نمود: علیرغم تلاش شبانه‌روزی مسئولین و کارمندان بهزیستی در راستای یاری‌رسانی و خدمتگزاری به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی، به دلیل تعدد وظایف و محدودیت اعتبارات و منابع دولتی، در جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی، اشتغال و مسکن مددجویان، نمی‌توان به نتیجه مطلوب و دلخواه در این زمینه رسید.

بر همین اساس است که نقش خیرین و مهروزان اجتماعی در این برهه نمود پیدا میکند. در نتیجه لازم است در راستای جلب و هدایت کمکهای خیرین به این سمت تمهیداتی اندیشه شود که از آن جمله می توان به معرفی عملکرد و وظایف سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد خدمتگزار به عموم مردم و بالاخص خیراندیشان و نیکوکاران عزیز برای آشنایی بیشتر با این سازمان و جلب اعتماد ایشان است.

یسلیانی در ادامه بر اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی به جامعه و جلب حمایت آن تأکید کرد.

در پایان اعضا به اتفاق بر افزایش و استمرار تبلیغات محیطی و مجازی از جمله ساخت کلیپ، پوستر، بنر و استفاده از رسانه‌ها در راستای آگاه‌سازی عموم مردم تاکید نمودند.

کد خبر 43082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد