برگزاری هفدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی به میزبانی بهزیستی فارس

دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد، مدیرکل بهزیستی فارس از آغاز به کار هفدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی با عنوان حضرت علی اکبر علیه السلام خبر داد.


  کشفی نژاد با حضور مجازی در جمع خبرنگاران با اشاره به این که امسال برای اولین بار دعوتنامه همایش در سطح بین المللی توزیع شده است، گفت :هفدهمین همایش ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی در روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه برگزار شد، فارس دبیرخانه دائمی این همایش است که با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت وبینار و مجازی برگزار شده است.
او در ادامه بیان کرد :جمعا ۱۷۰ اثر از ۲۷ استان به دبیرخانه همایش ارسال شده که از میان ۵۵ مورد شعر و ۱۱۵ مورد دل نوشته، ۶۶ اثر پذیرفته و انتخاب شده‌اند.
مدیرکل بهزیستی فارس ضمن تقدیر و تشکر از حضرت آیت الله دژکام امام جمعه فارس در راستای بهره‌مند نمودن خانواده بهزیستی از توصیه های ارزشمند و توجه ایشان به همایش عاشورایی ، اظهار داشت :این همایش در افزایش سطح مطالعات مذهبی و آیینی جامعه هدف و کارکنان بهزیستی تاثیر بسزایی داشته و علیرغم شیوع کرونا ارتقاء سطح کمی و کیفی آثار نسبت به سال قبل مشهود بود.ضمن این که شرکت کنندگان از سخنان پربار دکتر سنگری، عاشورا پژوه معاصر بهره مند گردیدند.
درادامه این حضور: محمدرضا هوشیار، دبیر هفدهمین همایش عاشورایی نیز با بیان این‌که: برگزاری و استمرار ۱۷ سال همایش عاشورایی جز با عنایت و حمایت حضرت سیدالشهدا مقدور نبود از شعار سال آینده این همایش با عنوان حضرت رقیه (س) خبر داد.

کد خبر 43081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد