جلسه شورای فرهنگی و تقدیر از خادمان نماز

جلسه شورای فرهنگی با حضور حسنی حلم رئیس ستاد اقامه نماز استان، حاج آقا شاکری، مدیر کل بهزیستی استان ، وهابیان مسئول روابط عمومی و اعضای شورای فرهنگی در سالن جلسات ستاد بهزیستی برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی ضمن خوش آمد گویی گزارشی از اقدامات انجام شده در یکسال گذشته در ستاد فرهنگی را ارائه نمودند.

حاج آقا حسنی حلم در مورد نماز وجایگاه آن افزود:  حمد و سپاس بی‌کران ذات لا یزال ربوبی را سزاست که نعمت وجود را به ما خاکیان ارزانی داشت و با فرستادن پیامبران و کتاب‌های آسمانی، باب هدایت را بر زمینیان گشود و نیز با موهبت ولایت و اکمال دین و اتمام نعمت، راه تقرب به خویش را تا قیامت باز نمود و چشمه‌سار روح‌بخش نماز را برای سیراب ساختن کویر تفدیده جان انسانها جاری ساخت.

وی خاطر نشان کرد نماز، یکی از فرائض دین مبین اسلام و از مهم‌ترین و برجسته‌ترین عباداتی است که سرآمد و قلة دیگر عبادات محسوب می‌گردد. نماز را جامع جمیع عبادات برشمرده‌اند از آن جهت که پذیرش دیگر اعمال و افعال انسان در گرو پذیرش آن از سوی خدواند است. نماز یا صلواه به تعبیری در فرهنگ اسلامی، ستون دین است و می‌توان گفت که به تعبیر پیامبر نماز معراج مؤمن است.

گفتنی است در این جلسه با اهداء لوح تقدیر استاندارو رئیس ستاد اقامه نماز استان از مدیر کل بهزیستی استان ،حاج آقا الماسی امام جماعت اداره کل بهزیستی استان و بانوان برتر در حوزه عفاف و حجاب و خادمان نمازی در بهزیستی تقدیرگردید.

جلسه شورای فرهنگی و تقدیر از خادمان نماز

جلسه شورای فرهنگی و تقدیر از خادمان نماز

جلسه شورای فرهنگی و تقدیر از خادمان نماز

کد خبر 43069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد