در رسانه|پویش «مهر ماندگار» برای دانش آموزان همدانی راه‌اندازی شد

همدان-ایرنا- معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان از راه اندازی پویش «مهر ماندگار» در راستای حمایت و رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمند و زیرپوشش و نیز جذب مشارکت دستگاه‌های مختلف و اقشار مردم برای تهیه و تامین نوشت‌افزار جامعه هدف خبر داد.

حمیدالله فارسی. روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هدایای غیرنقدی در تمامی مراکز دولتی بهزیستی و موسسات خیریه تابعه در سراسر استان دریافت می شود عنوان کرد: علاقه مندان می توانند مبالغ نقدی را به‌ شماره حساب  ‪۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و شماره ‪۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ کارت شتاب بهزیستی استان همدان واریز کنند.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه مشارکت عموم مردم در پویش «مهر ماندگار» می‌تواند زمینه نیازهای دانش آموزان بی بضاعت را تامین کند افزود علاقه مندان و خیرین و مردم نیک‌اندیش می‌توانند با شرکت در این پویش در تامین لوازم‌التحریر، کوله پشتی و وسایل مدرسه برای دانش آموزان زیر پوشش بهزیستی سهیم باشند.

فارسی با بیان اینکه علاوه بر نوشت افزار به دلیل شرایط فعلی و لزوم دسترسی دانش آموزان نیازمند به تبلت ابراز امیدواری کرد خیرین استان در تهیه تبلت برای دانش آموزان زیر پوشش بهزیستی با این اداره کل همکاری داشته باشند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده نزدیک به یک سوم جمعیت همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 43068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد