تمدید معافیت مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت تمامی تعرفه‌های خدمات قضایی

در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضائیه و ارائه خدمات رایگان به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و با عنایت به مسئولیت اجتماعی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور تفاهم نامه مواسات در ارائه خدمات دفاتر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضائیه و ارائه خدمات رایگان به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و با عنایت به مسئولیت اجتماعی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور تفاهم نامه مواسات در ارائه خدمات دفاتر تمدید شد.

با عنایت به رسالت اجتماعی کانون و در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، تفاهم نامه مواسات که سال گذشته با دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، امضاء شده بود، تمدید شد.

براساس این گزارش و برمبنای مفاد این تفاهم نامه، مددجویان این دو نهاد از پرداخت کلیه تعرفه‌های خدمات قضایی معاف بوده و هیچ گونه پرداختی بابت دریافت خدمات خود از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور نخواهند داشت.

شایان ذکر است، این تفاهم نامه به امضای علی اصغر تدین مدیرعامل کانون، سید مرتضی بختیاری، ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) و دکتر وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور رسیده است.

کد خبر 43063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =