جشنواره ملی به سوی خورشید برگزار می‌شود

اولین جشنواره ملی به سوی خورشید با محوریت حضرت مهدی(عج) ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آنها به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره از سه بخش مسابقه کتابخوانی از کتاب «زندگی مهدوی اخلاق و اوصاف منتظران»،  تالیف حجت‌الاسلام جواد محدثی، مشاهده تعداد ۱۰ کلیپ آموزشی با موضوعات متنوع مربوط به سبک زندگی مهدوی و شرکت در آزمون پایانی آن و بخش ویژه نوجوانان تشکیل شده است.

در بخش نوجوانان این جشنواره، نوجوانان مشغول به تحصیل در دوره اول متوسط با ارسال یک کلیپ یک دقیقه‌ای با موضوع «برای آمدنت چه می‌کنم» می‌توانند در این این جشنواره شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان در جشنواره برای مطالعه کتاب مسابقه و مشاهده کلیپ‌های آموزشی می‌توانند به سایت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران به نشانی www.Mahdi.life  و برای شرکت در آزمون جشنواره نیز به مدرسه مجازی مهدویت به نشانی www.lms.mahdaviat.ir  مراجعه کنند.

شرکت‌کنندگان در بخش سوم جشنواره تا پایان مهر ماه فرصت دارند آثار خود را به شماره ۰۹۰۳۵۷۹۴۰۶۳ به نام فرهنگسرای ولاء در پیام رسان‌های ایتا و واتساپ با درج نام ونام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، شماره تلفن همراه خود یا یکی از والدین، نام استان و شهرستان و نام محل کار یکی از والدین شاغل ارسال کنند.

کد خبر 43051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد