اصفهان| نجف‌آباد| با کار جهادی بن بست‌ها می‌شکند

جلسه توجیهی در خصوص نحوه برگزاری اردوهای جهادی با حضور رئیس اداره بهزیستی نجف آباد، معاون، کارشناس مسئول حوزه مشارکت‌های مردمی، اعضای شورای فرهنگی اداره، مسئولین فنی و مددکاران مراکز مثبت زندگی برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی، رئیس اداره بهزیستی نجف آباد به همراه معاون، کارشناس مسئول حوزه مشارکت های مردمی و عضو شورای فرهنگی در جلسه‌ای با مسئولین فنی و مددکاران مراکز مثبت زندگی از اهمیت تشکیل اردوهای جهادی و خدمت به جامعه هدف سخن گفت.

علیرضا قناعت‌کار با توجه به اهمیت رفع نیاز مددجویان و با نگرش به ضرورت و ظرفیت کار جهادی، بر گسترش هر چه بیشتر جریان کار و خدمت‌رسانی جهادی تاکید کرد.

وی کار جهادی را باز کننده بسیاری از بن‌بست‌ها و مشکلات دانست و با تاکید به کشف و شناخت استعدادها و توانایی‌های مددجویان، خواستار امدادرسانی جامعه  هدف به یکدیگر و رفع نیاز  مددجویان بدست یکدیگر شد.

معصومه شفاعتی کارشناس مسئول حوزه مشارکت های مردمی و عضو شورای فرهنگی اداره نیز ضمن توضیح چگونگی اجرای طرح، به استفاده از تمام پتانسیل‌های سازمان بهزیستی اشاره و تاکید کرد بسیاری از نیازهای مددجویان به دست سایر مددجویان و با استفاده و جذب خیرین امکان پذیر است.

اصفهان| نجف‌آباد| با کار جهادی بن بست‌ها می‌شکند


 

کد خبر 43049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد