یکی از مهمترین و حساس ترین مباحث مطرح شده در سال های اخیر، پدافند غیرعامل است

کمیته پدافند غیرعامل بهزیستی استان با حضور مدیرکل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، کمیته پدافند غیرعامل با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد.

علیرضا ایزدپور در ابتدای این جلسه ضمن گرامی داشت یاد شهدا و امام شهدا و تقدیر از برگزاری جلسه و پیگیری های انجام شده در موضوع پدافند غیرعامل افزودند : یکی از مهمترین و حساس ترین مباحث مطرح شده در سال های اخیر، پدافند غیرعامل است و با اجرای این برنامه در کلیه موضوعات می توان پیشگیری قبل از حادثه کرد که نتیجه آن حاصل به خیر و برکات مالی و جانی در کشور است.

ایشان یکی از اصلی ترین مباحث در گسترش و فهم عمومی از پدافند را آشنایی آحاد جامعه با این موضوع بیان و راه کار آن را آموزش و اطلاع رسانی عمومی بیان و تصریح کردند : یکی از نیازمندی های حال حاظر کشور تدوین و برنامه یکنواخت و ابلاغ آن از بالادست به کلیه مجریان است تا بتوان با یک پارچه گی و عدم موازی کاری گام های موفق و بلندی در این بحث برداشت.

ایزدپور یکی دیگر از موفقیت های پدافند را اجرای آن توسط متخصصین امر اشاره و اجرا آن را نیازمند بررسی، پژوهش و تحقیق دانستند و در پایان سخنان خود خواستار پیگیری و انجام مکاتبات مستمر و رصد برنامه های پدافند در اداره کل شدند.

در ادامه جلسه مباحثی پیرامون موضوع جلسه و نحوه اجرا و پاسخگویی به مکاتبات اداری با موضوع پدافند غیرعامل فی مابین اعضاء مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

کد خبر 43047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد