پایش آنلاین عملکردِ طرح ها و برنامه اورژانس اجتماعی شهرستان بابلسر برگزار شد

پایش آنلاین عملکردِ طرح ها و برنامه اورژانس اجتماعی شهرستان بابلسر با حضور وحید حسین زاده معاون اجتماعی بهزیستی مازندران، تیم نظارتی دفترفوریتهای اجتماعی استان ، رئیس اداره و کارشناسان اورژانس اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

به  گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، وحید حسین زاده، معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران با اشاره به پایش عملکرد طرح ها و برنامه اورژانس اجتماعی ، گفت : یکی از مهمترین مراحل موفقیت یک برنامه میزان اثر بخشی و دستیابی آن برنامه به اهداف از پیش تعیین شده است بنابراین پایش و نظارت در همه مراحل اجرای برنامه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود : برگزاری چنین جلسات تخصصی سبب تقویت نقاط قوت و برطرف شدن نقاط ضعف طرح ها می شود بنابراین مهمترین هدف سازمان که افزایش کیفیت خدمات رسانی می باشد محقق می گردد.

حسین زاده ضمن بررسی عملکرد فعالیتهای مرکز اورژانس اجتماعی ، تاکید کرد : کارشناسان اورژانس اجتماعی با استفاده از رویکرد علمی و تخصصی و بر اساس آنچه که در دوره های آموزشی ضمن خدمت می آموزند باید در زمینه ارائه خدمات و توانمند کردن جامعه هدف اورژانس اجتماعی تلاش کنند.

معاون اجتماعی بهزیستی مازندران با اشاره به نقش و ویژگی های اورژانس اجتماعی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ادامه داد : لازم است تا مراجعین اورژانس اجتماعی نیز مانند سایر مراجعین از ظرفیت واحدهای دیگر اداره بهزیستی به ویژه مشارکت مردمی ، اشتغال ، کمک های موردی  و ...  نیز برخوردار شوند.

کد خبر 43040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد