سرپرست بهزیستی شهرستان جدیدالتاسیس جعفرآباد معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسولین شهرستان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جعفرآباد قم معرفی شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری جعفرآباد و با حضور دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم ، عبداللهی سرپرست فرمانداری و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد مدیر کل بهزیستی قم با اشاره به پیشقدمی بهزیستی در راه اندازی ادارات تابعه در شهرستانهای جدید استان ، عمل به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص گسترش خدمات بهزیستی و استفاده از ظرفیتهای مردمی در تمام نقاط را اولویت کار سازمان برشمرد و افزود:  در همین راستا بعداز راه اندازی و انتصاب سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک ، امروز افتخار داریم در خدمت مسولین و مردم شریف شهرستان جعفرآباد جهت معرفی سرپرست بهزیستی این شهرستان باشیم .

مدیر کل بهزیستی قم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه هدف بهزیستی در شهرستان جدید التاسیس جعفرآباد خاطرنشان کرد در حال حاضر حدود 400 پرونده توانبخشی و اجتماعی در مرکز مثبت زندگی جعفریه فعال است و از خدمات بهزیستی بهره مند هستند و یک مرکز اقامتی معتادین در بخش و 2 مرکز هم در جاده قم جعفریه به ارائه خدمات درمان اعتیاد مشغول هستند و بزودی اورژانس اجتماعی 123 شهرستان هم فعال خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به نیاز شهرستان به مراکز توانبخشی ، پیشگیری و اجتماعی و تلاش در جهت کاهش تردد مردم به قم جهت اخذ خدمات ، اتخاذ تدابیر لازم جهت تامین زیرساخت های خدماتی بهزیستی شامل تامین زمین ، احداث ساختمان های مورد نیاز جهت تاسیس اداره بهزیستی شهرستان ، مراکز مثبت زندگی ، مراکز شبانه روزی اجتماعی ، توانبخشی و پیشگیری و... و تامین نیروی انسانی مورد نیاز را مورد تاکید قرارداد و از مسولین استان و شهرستان در این خصوص یاری طلبید.

در پایان این مراسم محمد رضا قوی از مدیران با تجربه بهزیستی و بومی جعفرآباد به عنوان سرپرست اداره  بهزیستی این شهرستان معرفی شد.

لازم به ذکر است بخش جعفرآباد یکی از بخشهای استان قم با وسعتی حدود 650 کیلومترمربع در 35 کیلومتری شمال غربی شهر مقدس قم باجمعیتی بالغ بر 16000 نفر با دوگویش فارسی و ترکی با مرکزیت شهر جعفریه می باشد . این بخش در مسیر راه ارتباطی استانهای غربی و مرکزی کشور قرار دارد و دارای یک دهستان (جعفرآباد) و یک شهر (جعفریه) و 33 روستا می باشد و با مصوبه جدید هیات دولت شهرستان جدید جعفرآباد شامل دو بخش مرکزی و قاهان راه اندازی شده است.

کد خبر 42976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد