قرچک| بازدید شهردار از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی

شهردار قرچک از بخش های مختلف مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل ازخبرگزاری آریا، شهردار قرچک به همراه رئیس اداره بهزیستی، اصغر یوسفی مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری و مهدی رضازاده مدیر روابط عمومی شهرداری از بخش های مختلف مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی شهرستان قرچک بازدید کرد.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در این بازدید ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی، با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز، شهردار را در جریان عمده موارد و موضوعات مورد رسیدگی اورژانس اجتماعی شهرستان قرار داد.

وی ضمن تشکر از اختصاص زمین جهت ساخت مرکز اورژانس اجتماعی توسط شهردار قرچک در منطقه پوئینک، گفت: اورژانس اجتماعی یکی از مراکزی است که برای حل مشکلات مردم توسط دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی راه اندازی شده است و این برنامه تلفیقی از مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی (مرکز اورژانس اجتماعی)، خط تلفن ۱۲۳و تیم سیار اورژانس است.

 شهردار قرچک نیز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته با اشاره به اهمیت وجود و فعالیت این مرکز در سطح شهرستان به منظور رسیدگی و برطرف کردن مشکلات و ناهنجاری های خانواده ها تا حد ممکن، بر حمایت مدیریت شهری از بهزیستی و اهدا زمین جهت ساخت مرکز اورژانس اجتماعی برای ارتقا و گسترش امکانات این مجموعه تاکید کرد.

محسن خرمی شریف اورژانس اجتماعی را که متولی مداخلات خانوادگی و اجتماعی از قبیل کودک آزاری، جلوگیری از خودکشی، معلول آزاری و... و. است را در شرایط کنونی جامعه و آسیب‌های اجتماعی ناشی از شرایط خاص کشور و به ویژه استرس های ناشی از بیماری کرونا یک ضرورت برشمرد.

شهردار قرچک در پایان ضمن اهدا لوح سپاس به کارکنان این مرکز از زحمات مشاورین و کارکنان این مجموعه در دریافت صبورانه مراجعات و ارجاع موارد به متخصصین و پیگیری دلسوزانه تا حصول نتیجه مطلوب قدردانی کرد.

کد خبر 42961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد