ملارد| برگزاری اولین کمیته مناسب سازی سال ۱۴۰۰ 

در راستای اهمیت سهولت تردد افراد دارای معلولیت و توانخواهان در سطح شهرستان و دسترسی آسان به امکانات موجود، اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان ملارد با حضور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری، رئیس اداره  و نمایندگانی از شهرداری و بخشداری برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن تاکید بر لزوم همکاری ادارات با یکدیگر گفت:  رفع مشکلات موجود و همینطور ایجاد دسترسی آسان معلولین و افراد با توانایی متفاوت به تمامی امکانات موجود در شهرستان و ادارات میتواند در استقلال و اعتماد بنفس این افراد نقش عمده ای داشته باشد.

وی در ادامه مطالبی را در خصوص وضعیت تردد در سطح شهر و ضرورت نظارت مطرح نمود و افزود: بازدیدهایی بصورت دوره ای توسط کارشناسان مناسب سازی اداره انجام میشود و بسیاری نکات هم از طریق کارشناسان به تسهیلگران منتقل میگردد.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه برگزاری متداوم و مستمر کمیته های مناسب سازی تاثیر بسزایی در سرعت حل مشکلات معلولین دارد گفت: همدلی و همراهی دستگاههای خدمت رسان نقش پر رنگی در مهمترین هدف سازمان بهزیستی  که همانا خدمت رسانی به افراد کم توان و نیازمند و افراد با شریط ویژه است را داراست.     
در این جلسه مصوبات بسیاری به تصویب رسید که از جمله آن میتوان به برگزاری دوره های آموزشی جهت پیمانکاران، مناسب سازی برخی بوستان ها، مناسب سازی مدارس و ... اشاره نمود.

کد خبر 42958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد