نشست مدیرکل بهزیستی استان گیلان با نمایندگان مراکز مثبت زندگی

ظهر روز بیست و یکم شهریور ماه نشست هم اندیشی دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی ، منوچهری رییس اداره فناوری اطلاعات و مسول مراکز غیر دولتی جهت بررسی چالش ها و مشکلات مراکز و ارایه پیشنهادات جهت برطرف نمودن آنها با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی با نمایندگان مسوولین مراکز مثبت زندگی برگزار شد.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان بیان داشت : بهزیستی به عنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است، و هدف از این مراکز تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی می باشد،

وی افزود : سازمان بهزیستی با صدور مجوز مراکز مثبت زندگی پیگیری ۲۲ مورد از فعالیت هایی که درخصوص ارائه خدمت به جامعه هدف می‌باشد را به این مراکز واگذار کرده است که بازدید از محل سکونت توانخواهان و مددجویان و تنظیم گزارش مددکاری از اولویت برنامه‌های کاری مراکز مثبت زندگی است.

وی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی مددجویان و تلاش مضاعف بر توانمندسازی آنان در جهت خروج ۱۰ درصدی مددجویان تحت پوشش از چرخه حمایت سازمان یکی از وظایف مهم مراکز و مددکاران می‌باشد.

در ادامه نمایندگان مراکز مثبت زندگی به ارائه گزارش از آمادگی لازم برای ارائه خدمات پرداخته و چالش‌ها و مشکلات پیش رو را مطرح کرده و به بحث و تبادل نطر پرداختند

کد خبر 42950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد