تجلیل از مدال آوران پارالمپیکی و ورزشکاران المپیکی استان

ظهر روز بیست و یکم شهریور ماه با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان ، دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی گیلان از ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های المپیک توکیو در جلسه شورای عالی تربیت بدنی و ورزش گیلان در محل استانداری تجلیل شد.

دکتر ارسلان زارع در جلسه شورای تربیت‌بدنی و ورزش گیلان اظهار داشت: ورزش همگانی، مایه نشاط و ورزش قهرمانی نماد افتخار ملت و تشویق کننده نسل جوان برای ورود به این عرصه است.

وی افزود: در کنار ورزش؛ انسجام ملی، نشاط در جامعه و جاذبه برای گردشگری و اقتصاد بوجود می‌آید و می‌تواند کشورمان را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد.

نماینده عالی دولت در گیلان ایجاد امید و شادابی را یکی از آثار مهم ورزش در سطح همگانی و مسابقات داخلی یا بین‌المللی دانست و گفت: ورزشکار یعنی انسان امیدوار و کسی که به جسم و جان خود و جامعه قدرت و غرور می‌بخشد و مردم را در شادابی نگاه می‌دارد.

دکتر حسین نحوی نژاد  مدیرکل بهزیستی و رئیس هیئت های جانبازان و معلولین گیلان نیز در این نشست ضمن تقدیر از ورزشکاران پارالمپیک که در این دوره از رقابت ها افتخار آفرینی کردند بیان داشت از ۶۴ سهم پارالمیک کشور ۳ سهم برای استان گیلان شد ، که از این تعداد ۲۴ ورزشکار صاحب مدال شدندکه ۳ مدال ارزشمند را ورزشکاران گیلانی کسب کردند .

در پایان از میثم علیپور، مهدی پور رهنما و سامان رضی سه ورزشکار گیلانی حاضر در مسابقات پارالمپیک توکیو، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل و تقدیر شد.

در جریان رقابت های پارالمپیک توکیو، میثم علیپور به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شد، مهدی پوررهنما در رشته پاراتکواندو در وزن ۷۵ کیلوگرم مقام نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کرد و سامان رضی نیز در رشته وزنه برداری قدرتی توانست مدال برنز را کسب کند

کد خبر 42947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد