اولین جشنواره ملی به سوی خورشید برگزار می‌شود

اولین جشنواره ملی به سوی خورشید با هدف ارتقاء آگاهی‌های مهدوی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خانواده آنان همزمان با هفته دولت شروع و تا پایان مهرماه همزمان با هفته وحدت ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، جشنواره ملی به سوی خورشید از سه بخش تشکیل شده است.

بخش اول اختصاص به مسابقه کتابخوانی از کتاب "زندگی مهدوی  اخلاق واوصاف منتظران تالیف حجت الاسلام جواد محدثی "داشته وبخش دوم مشاهده تعداد ۱۰ کلیپ اموزشی با موضوعات متنوع مربوط به سبک زندگی مهدوی وشرکت در آزمون پایانی آن است.

بخش سوم ویژه نوجوانان مشغول به تحصیل در دوره اول متوسطه است که با ارسال یک کلیپ یک دقیقه ای با موضوع " برای آمدنت چه می کنم " در مسابقه مربوط شرکت می‌کنند .

این جشنواره با حمایت و مشارکت اداره کل فرهنگ واراشاد اسلامی استان تهران ، ستاد اقامه نماز کشور وفرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در جشنواره برای مطالعه کتاب مسابقه ومشاهده کلیپ‌های آموزشی به سایت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود ( عج ) استان تهران به نشانی www.Mahdi.life وبرای شرکت در آزمون  دو بخش اول ودوم، بایستی به مدرسه مجازی مهدویت به نشانی www.lms.mahdaviat.ir  مراجعه کنند.

شرکت کنند گان در بخش سوم جشنواره (نوجوانان مشغول به تحصیل در دوره اول متوسطه) تا پایان مهر ماه فرصت دارند آثار خود را به شماره ۰۹۰۳۵۷۹۴۰۶۳ به نام فرهنگسرای ولاء در پیام رسان‌های ایتا ویا واتساپ با درج نام ونام خانوادگی،نام پدر، شماره ملی،شماره تلفن همراه خود یا یکی از والدین،نام استان و شهرستان ونام محل کار یکی از والدین شاغل ارسال کنند.

کد خبر 42933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد