بهزیستی برای حل تمام معضلات اجتماعی راه حل جامع و کامل دارد

در رسانه های استان کرمان- یزدان کرمان- بهزیستی استان کرمان در پنجمین روز از هفته بهزیستی میزبان اعضا شورای رفاه استان بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در پنجمین روز از هفته بهزیستی مدیران دستگاه های تابعه وزارت رفاه (شورای رفاه استان ) با حضور در سالن اجتماعات شهید ارشاد بهزیستی استان به بحث وتبادل نظر پیرامون مسائل روز اجتماعی پرداختند.
در ابتدای این جلسه عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان با عرض خیر مقدم به اهمیت توجه به مسائل اجتماعی اشاره نمود وگفت : در چهل ویک سال پیش با درایت وتوجه دکتر فیاض بخش سازمان بهزیستی به عنوان متولی مسائل اجتماعی این ماموریت مهم را در کشور به عهده گرفت که تاکنون با بیش از یکصد وهشتاد ماموریت مختلف سر منشا خدمات ارزنده ای به جامعه بوده است.
وی در ادامه به فرصت غنیمت در اختیار داشتن مسئولیت وامکانات جهت خدمت به جامعه اشاره کرد وگفت : اتلاف بیهوده وقت وفرصت سوزی از آفتهای مخرب مسئولیت در این دنیا است چرا که فرصت خدمت وایجاد تحول سازنده در جامعه به سرعت از دست میرود وبی تردید روزی فرا خواهد رسید که همه ما به تک تک این خدمات نیازمند بوده ودر برابر خداوند متعال پاسخگو خواهیم بود لذا بایستی تلاش کنیم تا بدون توجه به کمبودها وضعفهای احتمالی قدم در مسیر خدمت بی منت وماندگار به جامعه خود بگذاریم.
صادق زاده در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل قوی و منابع ارزشمند استان اشاره نمود واظهار داشت : با نگاهی گذرا به اقدامات انجام شده در استان به این نکته مهم پی خواهیم برد که استان کرمان با در اختیار داشتن توان نیروها ی متخصص خلاق وزبده خود در حوزه امور اجتماعی وتوان بالای خیرین وتشکلهای مردم نهاد ومنابع مالی ناشی از منابع طبیعی استان ، ظرفیت بسیار بالایی در ایجاد تحول سازنده واساسی در مسائل اجتماعی در سطح استانی را دارا میباشد و میتوان گفت که بهزیستی برای حل تمام معضلات اجتماعی راه حل جامع و کامل دارد.
وی اذعان داشت : تاکنون نیز علی رغم همه مشکلات وکمبودها تفکر سازنده وخلاق فرزندان این دیار سر منشا خدمات وطرحهای ارزشمند وفابل قبولی در سطح کشور بوده است که بایستی با درایتی مسئولانه از این امکان ارزشمند بیشتر از قبل برای بهبود وضعیت جامعه وکنترل وحل وفصل مشکلا ت استفاده نمود.
در ادامه این جلسه حضار به بیان نقطه نظرات خود پرداخته وپیرامون مسائل مطرح شده به بحث وتبادل نظر پرداختند.

کد خبر 42931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد